Landet idag

Nu har det gått ett antal år sedan landet byggdes och det har dessutom bytt ägare. Jag och David har nu fått ärva farmor och farfars hus Solsidan. Jag är så glad att dom valde att ge huset till oss, till och med när jag inte är där så gläds jag av tanken att det står ett hus vid en sjö, omringad av skog mitt i Bergslagen och bara väntar på mig, min bror och våra respektive.
Även om vi kanske inte kan vara där så mycket som jag skulle önska så vet jag att det huset står kvar där vid sjön, i skogen, i Bergslagen och jag vet att Solsidan har många skratt kvar att höra, många fester som ska hållas och många lata dagar som ska tillbringas på altanen, eller varför inte på båtbryggan.
Så om ni mina kära vänner har en ledig helg någon gång och känner att det vore mysigt med lite frisk luft så ring!
Jag lovar att det då kommer ordnas till en supermysig helg med bara massa mat, vin och sång för den som vill!
Solsidan måste få bli presenterat för alla mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh så fint det är!!!! underbart med massa gamla pix! det är så kul att kolla på sådana bilder. puss h

2010-08-14 @ 21:34:01
Postat av: Anonym

just det, jag vill komma på musikfest till solsidan! puss h igen

2010-08-14 @ 21:34:59
Postat av: Chrill

2010-08-15 @ 17:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0